Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 2. juni 2014

Babymiddag....

I dag har jeg laget 11 porsjoner babymiddag
á 170 gram.....






Jeg har kokt søtpotet, gulerot, broccoli, fennikel,
purre og grønnkål. Jeg tilsatte 400 gram kokt
torsk og en liten klatt usaltet smør før det hele fikk
en omgang med stavmikseren.

Middagen er fordelt i porsjonsposer og klar for fryseren.

Og Elen, hun spiste mormor sin hjemmelagede
middag med god appetitt.....

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Koste meg med a lese meg opp pa bloggen din igjen! Sa hyggelig med besoket. Skjonner godt tarene kom, men det blir vel ikke lenge for du ser gullet igjen! Likte godt jakken du har strikket. Den kledde deg! Ha en fin, fin dag!

    SvarSlett
  2. Heldig lille Elen - tenk hjemmelagde mormor middager :)
    Første jeg tenkte, SÅ SUNNE ! Og ikke noe Eeee. tilsetninger.

    Vel hjemme her, etter nok en lang biltur.

    Og vil du tro det, nå har vi blitt invadert av kråker ?!?! Erre mulig liksom, de har nå forlater "redet" sitt, etter av vi kom hjem, og hvor var så redet? Joda rett utenfor vinduet til stuen, alle vinduene her ser ut som de er tilgriset med "melk"....og avbildet vindslag på rutene, kråker et uten tvil dumme, de har sloss med seg selv i glass vinduet såpass at alarmen, ble utløste seg 3 ganger mens vi var i Norge.....

    Kjenner jeg blir litt lei meg når slikt møter enn ......jaja, frem med bøtte og gummihansker....todelooo fra Italia

    SvarSlett
  3. Så bra med hjemmelaga sunn mat til de små! Jeg husker at jeg noen ganger laget slike store mengder som ble fryst ned til posjons-middager til mine barn da de var små. Takk for tips til sammensetning av råvarer, jeg skal tipse de vordende foreldrene hos meg! :-)

    SvarSlett