Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 12. mai 2014

Utelunch....

I dag dro jeg på jobb for å ha telefonvakt på
flyplassen fra kl. 05.30 til 09.30 og jeg kom 45 min.
for sent. Jeg hadde satt vekkeklokken på 04.45 i steden
for 03.45. Jeg oppdaget det ikke før jeg satte meg i bilen
og trodde jeg hadde god tid....

Underveis, i bilen på vei til flyplassen klokken 05.45, ringte
telefonen fra trafikkvakten i Stockholm som lurte
på hvor jeg var? Heldigvis gikk det hele greit og det
blei ingen flygning på meg i dag og jeg kunne dra hjem
igjen til vår første utelunch i hagen i år....





Så mye bedre alt er med sol, fuglekvitter og en grønn
og frodig hage....


Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Ja, hoff, det er fort gjort og stille klokka feil, spesielt når du må opp midt på natta...nesten hehe :p

    Regner med det var deilig og komme hjem til en utelunsj, glær mæ til vi kan sitte ute i hagen og spise, foreløbig er det for kjørlig vær til det her nu :)

    Ha ei fin uke.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Det var litt av en tidlig vakt du hadde fått der.......og så dumt å stille klokka feil. Det blir sånn stress.....uff. Håper du kom i rute resten av dagen. Det så iallefall koselig ut å komme hjem........

    SvarSlett
  3. Så heldige dere er! Men det blir nok sommer her oppe også til slutt :)

    SvarSlett