Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 28. mai 2014

Jeg blir oppgitt....

Noen ser kun seg selv og din egen sfære....




Her var en grønn fin slette i enden av veien der barna leker, voksne går over på tur og som er et fellesareal for alle hytteeierene på feltet vårt.

Noen synes det skulle være en tydelig sti her og har vært ute med Rondup og drept gresset i 1,5m bredde.

Feltet vårt har 13 hytter der 12 eiere vil ha en grønn plen og en vil ha en tydelig sti.

Vi har ikke noe bevis for hvem som har vært ute med gift når ingen så det...

De som ikke tar hensyn til flertallet og maler sin egen kake, de finnes over alt ser det ut til og de er vanskelige å stoppe...

Sendt fra min iPhone...

4 kommentarer:

  1. Tydelig at noen bare bestemmer over andre og tar slett ikke hensyn til fellesskapet.. Så slett ikke pent ut!

    SvarSlett
  2. Hm....det må være denne ene som har ordnet opp til sin fordel, ser det ut til.
    Jeg ville stilt noen spørsmål " rundt grøten" til denne personen, og fiska litt. Mulig at vedkommende røper seg til slutt. Da kan han jo få lov til å kjøpe inn frø, og så nytt grass.
    Ha en fin " helg" Fru Tunheim

    SvarSlett
  3. Åhhh...sånn er så synd, blir litt så smålig syns jeg....
    jaja...kanskje dere andre skulle ta felles dugnad, og så frø...igjen, og igjen....men så igjen gidder man det, tro?

    SvarSlett
  4. Huff, er det sant? Ille når noen saboterer.

    SvarSlett