Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 31. mai 2014

Forhåpninger....

Dagen i dag har jeg gledet meg til lenge og den er full
av forhåpninger og gleder.....





Det første jeg håper på er at disse tåkeskyene skal dampes
bort av en god, varm og strålende sol som skal skinne for
oss resten av dagen.

Studenten og jeg skal på bytur og bare kose oss med
atmosfæren og "storbylivet" og kanskje shoppe et par
tre ting hun trenger.

På vei hjem skal vi hente gullet vårt, Elen. Vi skal kose,
kysse og klemme på henne helt til i morgen formiddag.

I kveld, når Elen forhåpentlig sover, skal vi spise iskrem,
mye iskrem. Vi har kjøpt inn flere varianter av den nye
Dugg fra Hennig Olsen

Den er supergod og ikke minst, jeg tåler den. Den er ganske
dyr synes jeg, men sammenlignet med en flaske vin, så er det billig.
Og det blir jo ikke vin eller bobler på oss i kveld når vi har
Elen på overnatting.

Ja, og så skal vi spise yoghurtkuler også. Søtmonsene oss!


Håper du også har en fin dag i vente.




3 kommentarer:

  1. Slike gode dager er gull verdt.
    Jeg håper dere koser dere masse, med sukker på!!!!
    God helg.

    SvarSlett
  2. Det høyrest ut som ein herleg dag dokke har i vente.
    Håpe som du at sola bryt gjennom skodda.
    Nyt helga i lag !

    SvarSlett
  3. Mmm, kos dere og nyt dagen! ♥

    SvarSlett