Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 29. mai 2014

En god flow.....

Jeg kjenner at livet er i en god flow om dagen....





Himmelen er blitt skyfri, naturen irrgrønn og den gode årstiden, den er
her og nå. Måtte tiden skli fremover i slow motion for en stund....

Jeg har besøk av Studenten som jeg ikke har sett siden nyttår. Hun har
vært i St.Petersburg på studier og er nå flyttet til Oslo igjen. Vi koser oss
sammen på kveldstid etter at jeg er kommet hjem fra jobb og på lørdag
skal hun og jeg ha Elen på overnatting. Gjett om vi gleder oss...

Men først skal jeg jobbe i morgen kveld og så skal vi ha en mor og
datterdag i Stavanger på lørdag før Elen kommer....



3 kommentarer:

  1. Ja, det er en fantastisk årstid;) Men den går så fort.....Dagen i dag er brukt til prøveretting, slik at karakterene er klare før eksamen til noen av elevene mine på tirsdag.
    Kos deg masse med studenten og lille, søteste Elen når du får fri;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Høres herlig ut :) Nyt!!!

    SvarSlett
  3. Helt enig!
    Den beste tiden er nå!! =)

    Høre ut som dere får en herlig lørdag =)

    SvarSlett