Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 5. mai 2014

Dugg....

Jeg er og blir en uhelbredelig iskremelsker og nå
har jeg funnet en ny type fra Hennig Olsen som må
prøves ut...





Etter min og Mannens smak var mango og pasjonsfrukt
den beste av disse to, men det er jo selvfølgelig helt subjektivt...

Jeg tåler ikke alle typer iskrem lenger og viser det seg at
jeg tåler denne, ja da har jeg fått en ny favoritt...

Den finnes også som yoghurt naturell og med bringebær.
De må også prøves ut og det blir ikke lenge til...



Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Is er godt !

    Får vel prøve denne ut, når jeg kommer hjem.
    Jeg bor i mye i iskremslandet over alle iskremland, Italia, som er super stolte av sin gelato (iskrem)
    Med så mye fristende is, MÅ jeg bare la være å gå innom iskremsbarene......dessverre legger det seg altfor fort rundt magen min ;(((((((

    Lykke til med videre prøvesmaking av is -
    nyyyyyt du som kan :)

    SvarSlett
  2. Den har jeg ikke smakt. Får vel prøve den jeg også :)

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke iskremspiser, har dessverre melkeallergi. Egentlig er jeg ikke dessertmenneske. Skulle ønske jeg var.

    SvarSlett
  4. Takk for tipset. Den skal bestemt prøves. Yoghurtis er min favoritt.

    SvarSlett