Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 18. mai 2014

Dagen derpå....

den er skikkelig god og med fine minner fra gårsdagen....




Her er jeg oppstillt i bunaden jeg laget for 24 år siden og det
beste er at jeg har holdt meg med samme størrelse siden da.
Jeg vil tro det er et styr når bunaden må sys ut og legges inn,
alt etter som kroppen forandrer seg.....

Vi hadde en fin dag der vi så på tog, spiste marsipankake
og kransekake i hagen, drakk kaffe og nydelig musserende....

Tusen takk til gjestene for veldig hyggelig ettermiddag....

Dagen blei avsluttet ved midnatt hos venner der vi startet med
litt tapas og musserende i hagen og fortsatte innendørs når
solen gikk ned...




Gullet mitt fikk jeg dessverre ikke møtt i går, men fikk oversendt bilde av
en stolt far med Elen på armen. Så søt i klærne jeg kjøpte til henne....

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Skjønne Elen i fine klær . Så morro at de ble brukt på hennes første 17 mai, som du hadde kjøpt til henne.
    På jobben min ( Husfliden) syr vi mest UT bunader! He he.....men det er flott at du har holdt deg såååå lenge, uten å gjøre noe med den. Så fin du var i den.

    Jeg skal på jobb i morra, og regner med at det vil komme en strøm av folk som skal ha bunad til neste års 17 mai. Slik er det alltid.

    SvarSlett
  2. Flott bilde av deg i bunad, så flink du har vært som har sydd den selv!

    SvarSlett
  3. Dere er så fine, både Elen og du. Hørtes forøvrig ut som en superhyggelig 17.mai.

    SvarSlett
  4. Du var veldig fin i bunaden din. Jeg måtte sy bunaden min ut i år og det er ikke noe kjekt........
    For en tid tilbake delte du oppskrift på bloggen din om eltefrie brød.
    Skal prøve å bake disse.
    Siden di er eltefrie lurer jeg derfor på om du bruker bakepappir i formene eller om du bare pensler formene med smør. Blir det 2 eller 3 brød av oppskriften.

    SvarSlett
  5. Jeg bruker bakepapir i formen. Antallet brød avhenger av hvilken størrelse du har på formene dine. Bare prøv deg frem.

    SvarSlett
  6. Flott bunad du har og til og med laget selv! Jeg passer dessverre ikke min, det er faren ved å få til konfirmasjon....

    SvarSlett