Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 20. april 2014

Utestuen....

er stort sett ferdig nå.....


Den har fått både peis og arbeidsbenk. Så deilig å fyre opp her på 
kvelden...stille og rolig. Kun oss og litt fuglekvitter...


Arbeidsbenken er den jeg fant på det lokale hagesenteret for
en ukes tid siden. Den er litt malingsslitt og trenger et strøk
eller to. Mannen har også stengt den ene endeveggen med
fjøler som trenger litt maling. Det får vente til det blir litt varmere
i været tenker jeg.

Jeg har også sydd en gardin som dere ser. Både for at jeg vil
skjule det som ligger bak og for å få bort litt av støv, blader og
pollen som blåser inn....

9 kommentarer:

  1. For et hyggelig sted.
    God påske, fortsatt.

    SvarSlett
  2. Kjempetrivelig utestue! Her er det nok hyggelig å sitte for både husets folk og gjester.

    Ha en fin påske videre.

    SvarSlett
  3. koselig - ei slik stue skulle eg så hatt også --- fortsatt godpåske --- mø fra monika som har jobbepåske i år ;)

    SvarSlett
  4. så flott uteplass å kose seg i. ;-)

    SvarSlett
  5. Superkoselig er det blitt, Ingrid. Men peisvarme vil jeg tro dere utvider sesongen til omtrent helårs?
    Og kjøkkenbenken gjorde seg utmerket i både størrelse og form.
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  6. Så koselig!
    Skulle hatt en slik selv, godt å kunne utvide året/benytte grå dager bedre.
    Nyt påskedagene videre!

    SvarSlett
  7. Så flott med en overbygd utplass!! Sikkert en koselig plass å nyte fine, varme kvdlder....
    Overbygd uteplass...sukk....Det står på ønskelista her også! :-)

    SvarSlett
  8. Så fint og praktisk med overbygd uteplass.
    Den kunne eg tenkt meg :)

    SvarSlett
  9. Så koselig det blir for dere å sitte der og nyte lange kvelder. Jeg ønsker meg en slik fin uteplass.

    SvarSlett