Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 28. april 2014

Shopping....

Jeg har noen timer fri før jobb i kveld og da blir det ofte en rusletur i byen. Det er litt fuktig og grått her i dag. Jeg er i Ålesund igjen...


Jeg har kjøpt et par lette sko som skal brukes som innesko...


En bok til Elen som vi skal lese når hun blir eldre. Min kollega, som har små barn,  kunne ikke få rost denne boken nok...


...og litt goodies til å gomle på i luftrommet over Sør-Norge i kveld...

4 kommentarer:

  1. Fine sko, de ser behagelig ut å ha på. Likte godt at det ikke er så høy hæl på dem; helt etter min smak :-)
    Takk for boktips til barnebarnet, tror jeg må sjekke den boka litt nærmere.
    Ha ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. God tur sørover!
    Skoene var et et godt kjøp. Liker å ha på sko inne jeg også.

    SvarSlett
  3. Husker de Scarry-bøkene da barna var små. Ungene elsket dem. Har spart på flere. Til potensielle barnebarn. He he...

    SvarSlett
  4. Flotte sko :) Og bøker kan ikke barna få tidlig nok, Scarry bøkene er populære bøker :)

    SvarSlett