Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 13. april 2014

Massimo Dutti.....

Jeg bestilte et par nye sko på nettet og her om
dagen blei de levert på døren av DHL....





Jeg prøvde skoene da jeg var i London...... De er er marineblå
og brune og da jeg kom hjem angret jeg på at jeg ikke hadde
kjøpt dem.

Nå blir de selvfølgelig mye dyrere siden prisen på nettet var
høyere enn i butikken i London. I tillegg kommer moms
og toll..... Det er prisen å betale for at jeg ikke bare kjøpte
dem der og da....

Men det er fascinerende hvordan den teknologiske verden
er blitt. Jeg bestiller og betaler vare og frakt med kredittkort.
Etterpå kan jeg følge pakken nesten time for time fra
Barcelona og hjem til min inngangsdør via DHL's nettside....



Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. og se på den lyse siden at du slipper å gå og irritere deg over at du ikke kjøpte de i London ... og dermed ikke få tak i de i det hele tatt. Der har jeg vært noen ganger. Åh ... mamma mia..

    Ha en herlig søndag :)

    Her skal vi ut på fotojobb og så er det søndagstur :)
    Det blir deilig!

    SvarSlett
  2. Du må øve på mer shopping...så hadde de sluppet, toll og frakt m.m.

    Super classy sko, har noe lignende fra italienske Tods, kjøpt for 2 år siden, artig å se modellen ennå er moderne !

    God påske !

    SvarSlett
  3. Neste gang du kommer over noe lekkert får du bare kjøpe der og da for å slippe både frakt og toll. Flotte sko forresten og jeg skjønner godt at du bare måtte handle!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Fantastisk, men flotte var de! Ha en fin påske uke hos deg!

    SvarSlett
  5. Så fint! Gode på foten?
    Jeg kjøper stadig mer klær via netthandel. Syns Zalando er kjekt da man slipper å betale frakt, toll og returfrakt hvis varen ikke passer.

    SvarSlett