Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 8. april 2014

Kjøkkenbenk....

Peisen i utestuen på hytta en nå ferdig og jeg
gleder meg til å ta den i øyesyn. Og ikke minst fyre
i den og kjenne varmen fra bålet. Håper bare pipa og
trekken fungerer som det skal.

Men, stadig nye prosjekt.....








Nå må vi ut på leit etter en arbeids- eller kjøkkenbenk
til å ha i utestuen. Den bør være ca 150 cm lang og 40-
50 cm dyp og som tåler å stå utendørs hele året
bare med tak over seg...

Har du noen tips om utendørs konsollbord, plantebord o.l.
tas de imot med stor takk..


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. En stål/aluminiums-benk må du ha!!
    Da jeg jobbet som baker, hadde jeg en slik, med hylle under. Den tåler det meste og er lett å holde ren.

    SvarSlett
  2. Morsomt med prosjekter - og særlig når de går mot slutten, og man ser slutt resultatet !

    Har ingen tips til deg denne gangen, ikke fulgt med på hva som er i interiør butikkene for tiden.....

    Vi kjøpte i sin tid, vår avlastningsbenk (antagelig ment for å jobbe på når man plantet om osv) på Plantasjen, den er så grei pga toppen er trukket med aluminium. Så malte jeg bare understellet, som var i tre...dette står også under tak, året rundt i Norge.

    Lykke til med letingen :)

    SvarSlett