Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 9. mars 2014

Valget falt på gul....

Det blei gule Levi's jeans til glade sommerdager...



Jeg liker Levi's jeans og har dem både svart og blå.....




Selfi er tingen for tiden har jeg sett og her er min
versjon for å vise den nye jeansen på...

De blir ikke med i kofferten jeg skal pakke i dag for
en natt i Tromsø og en i Kristiansand.....

Åååå som jeg hater pakking! Jeg vet aldri hva jeg skal
pakke og når jeg ser inn i klesskapet har jeg heller aldri
noe å putte i kofferten. For ikke å snakke om når jeg
pakker opp på hotellet, for da skulle jeg jammen ha valgt
noe annet....

Det blir bare verre og verre. Kanskje fordi man i dag har for
mye klær å velge mellom? Noen som kjenner seg igjen?


Ha en fin søndag!

9 kommentarer:

  1. Superlekker ble du! Gult er kult!!
    Levi´s jeans er min favoritt også. Har dem i mange nyanser og utgaver. Min grønne lik din gule er sommerhalvårets favoritt. Nå ønsker jeg meg en rød.

    En annen jeansfavoritt er Fillippa K. Har du prøvd dem? Har en lys blå sommerutgave, sitter som et skudd.

    Du er ikke tilfeldigvis innom Værnes omkring kl 13 i dag? Jeg er på vei til Trondheim. Hadde vært gøy om det slumpet at vi treftes. He he…

    God søndag!

    SvarSlett
  2. Grattis med ny sommerbukse !

    Godt du fikk bestemt deg, og at den ble gul, fin gulfarge.
    Passet så godt til den jakken ! Er den brun...?

    Må innrømme, pakking er ikke no' problem for meg, MEN det MÅ planlegges, og det vil si - jeg må ha tenkt og valgt ut antrekkene mine, og da har man ikke noe valg, det blir de antrekkene man har tatt med seg da.

    Tvi tvi med pakking, slutten av mnd (turen din) og da burde du ha med den gulebuksen :)

    SvarSlett
  3. Så gøy at det ble den gule Levis'en. Den sitter kjempefint på deg, og kledde det andre du hadde på.
    Ja, å pakke er ikke lett. Særlig hvis været er annerledes der du skal. Det er umulig å forestille seg hvordan det vil bli.
    Jeg pakker alltid ned til både varmt og kaldt, men noen ganger blir det helt feil. Jeg sier alltid: så får jeg heller kjøpe det jeg mangler, da.
    Ha en fin tur. Og god søndag.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med supertøffe ny jeans;)
    Har selv pendlet en del i jobbsammenheng og det med klær og planlegging av det var et ork. Humør og vær har litt betydning når jeg finner frem klær og derfor ble det ofte mye, mye med for 3-5 dager!!
    Buksen din var iallefall lekker;)

    God tur til Tromsø og Kristiansand;) Nesten den lengste turen du kan ha innenlands?

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Flotte jeans til deg!!
    Så fint og vårlig det er der sør (innlegget under her), blir helt misunnelig....
    Ha en fortsatt fin søndag -og god fligt! :-)

    SvarSlett
  6. Så kul farge!
    Veldig fint å se deg på bloggen også *smiler*

    klem

    SvarSlett
  7. Var en nydelig gulfarge og den passer jo supert til deg. Herlig å møte våren i solens farge.
    Du må ha en fin flyvende dag..
    klem TOVE

    SvarSlett
  8. Jepp, jeg kjenner meg igjen!
    Hater å pakke!!!

    Gult er kult!
    Og levis'en sitter jo som støpt på deg!
    Smashing! =)

    SvarSlett