Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 18. mars 2014

På jobb i går....

..blant annet til London igjen....


Her forbereder min kollega kveldens  varme middag til de to som sitter i cockpiten...
Middagen kommer porsjonsvis i aluminiumsbokser som så varmes i ovnen.


Benkeplassen er ikke større enn den må være, så alt som står fremme her må kjapt ryddes på plass. Også i tilfelle plutselig turbulens så ikke varm kaffe og andre ting flyr veggimellom....


Etter endt arbeidsdag kom vi til hotellet i Haugesund og nå nytes frokosten der.

Ha en strålende fin dag!

6 kommentarer:

  1. Det er ikke store plassen dere har på jobb. Beundrer dere for det, altså.
    Og er det ikke så at de to som styrer flyet ikke får samme maten? I tilfelle maten er dårlig, så ikke begge blir syke samtidig? Noen må jo styre flyet.........

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var slik før, men det er ikke noe krav om det lenger, men de får fortsatt nesten alltid forskjellig mat.

      Slett
  2. Her skjønner jeg det krever ryddighet og rutine...og jeg synes alltid flymaten er såå god:)
    Nyt mars videre, her laver det ned, men våren kommer tilbake på torsdag..sies det;)

    SvarSlett
  3. Det viser tydeleg at flyvertane er profesjonelle og
    gjer ein fabelaktig jobb.
    I morgå skal eg ta fly til Oslo....

    SvarSlett
  4. Nå er jeg klar for nok en flytur, denne gangen noe lengere enn til Frankrike.....og det er først når jeg får noe å spise og drikke at roen senker seg. Men jeg tror ikke jeg alene om det;o) Spennende yrke du har. Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Smått med plass her, ja !
    Ikke rart alt MÅ ha sin plass.

    SvarSlett