Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 11. mars 2014

Nydelig dag i Kristiansand...

med strålende deilig vårsol...






Jeg får ikke gjort så mye annet enn å gå meg en tur. Uten
penger og kort er det begrenset hva jeg kan finne på. Jeg har
nemlig glemt lommeboken hjemme. Jeg hadde noen kontanter
i vesken heldigvis, så jeg sulter i alle fall ikke. Jeg må nemlig
betale selv for frokosten på hotellet også.

Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Tre dager uten lommebok
er penger spart, men litt ubehagelig følelse er det.


Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Ja, i dag har Sørlandet vist sitt bedre jeg :)
    Godt du ikke har sultet, shopping kan man ta igjen ;)

    SvarSlett
  2. Godt du ikke er en sånn person, som bare har kort og betaler alt med kort !! Blir fremdeles overrasket når jeg er i Norge og ser unge mennesker betaler til eks. 15 kr på kort for tyggegummi...!! Jeg er vel så gammel at jeg alltid har cash med meg, MEN alltid i lommeboken, så det hadde vel neppe hjulpet meg hvis jeg hadde glemt lommeboken min hjemme :)

    Godt du fikk i deg frokost !

    SvarSlett
  3. Kjenner den folelsen... ikke helt god, nei. Nesten like ille som a glemme mobilen hjemme! Det er forresten litt befriende, ogsa :-)
    Synes det er litt uhort at du ma betale for frokosten pa hotellet nar du tross alt er der pga jobb...

    SvarSlett
  4. Så nydelig vær du har nå! Trist å glemme lommeboka hjemme, men er enig i trøsten din da ;)

    SvarSlett