Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 15. mars 2014

Lørdag ettermiddag....

og fredelig stund med Rumer i musikkanlegget, lørdags G&T i
glasset og neglene lakkeres og jeg er klar til jobb i morgen.

Og det beste av alt....jeg fikk arbeidsprogram for april i går
kveld, og vet dere? Jeg har fått fri fra palmelørdag og helt til
over påske. Jeg holdt på å dåne da jeg så det...  LYKKE!


På menyen i kveld står en enkel pai og salat for Mannen og meg
og kanskje tar vi turen inn i biblioteket for å se litt på Hver gang vi
møtes på TV2.

Ha en nydelig lørdagskveld! 

10 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin lørdag! Så flott at du får langfri i påsken, det fortjener du! :-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en deilig og avslappende lørdag. Og fri hele påsken må være helt topp. Da blir det vel en tur på hytta. Gleder meg til påsken og sjøbulivet på Skjærhalden.
    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  3. Deilig å ha noe godt i vente. Og forstår du ikke er bortskjemt med slike langfriperioder i høytidene.

    Nyt kvelden. Selv er jeg gressenke. Fint det og.

    SvarSlett
  4. Høres ut som en herlig lørdag
    Her har vi hatt bursdagsgjester...

    Mannen fikk ikke fri fra påskeaften - til over påske,
    men skjærtorsdag og langfredag
    Han skal på tre dagers med start til ALC påskeaften morgen.

    SvarSlett
  5. Høres ut som om du hadde en fortreffelig lørdagskveld. Håper dagen på jobb blir like god. Fri i påska er jo kjempedeilig :-) Som lærer regner jeg med at jeg nok har en rettebunke som jeg må igjennom i løpet av ferien - i år også. Men slik er det, og det er blitt en vane, en selvfølgelighet som regnes som en del av fridagene.

    Ha ei fin kommende uke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Deilig med fri i påska da :)
    Da blir det vel hyttetur tenker jeg ;)

    SvarSlett
  7. Det fortjener du, langfri i påsken.
    Jeg gleder meg også til litt fri nå. Kjenner jeg trenger......
    God søndag.

    SvarSlett
  8. Så digg - PÅSKEFRI !!
    Johoooo - ikke rart du ble glad.

    Syns det var noe kjent med den KIKO negllakken ...:)
    Kos å se den brukes.

    SvarSlett
  9. Sa deilig med paskefri! Det er sikkert svaert kjaerkomment nar man ikke kan ta slikt for gitt... Jeg har booket meg fri den uken ogsa. Deilig a ha slikt a se frem til enten man er hjemme eller ei! Ha en fin, fin dag!

    SvarSlett
  10. Ja, påskefri settes ekstra stor pris på av oss som ikke tar det for gitt! Du er heldig, nyt det ;-)

    SvarSlett