Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 27. mars 2014

Kronprinsessen....


Jeg var så heldig å få håndhilse på Kronprinsesse
Mette Marit i går da hun var passasjer på en av mine
flyturer......


Jeg kjenner henne jo ikke, men jeg fikk inntrykk av at
hun er en utrolig hyggelig og omgjengelig person. Hun
virket så ekte og jordnær og det kan vi nordmenn ofte
godt like.

Jeg har også hilst på mannen hennes, Kronprins Haakon da 
han har vært på reise. Kong Harald og prinsesse Märtha Louise 
har jeg også hatt som passasjer så nå mangler bare Dronningen 
og Ari Behn på min liste, ha,ha..

7 kommentarer:

  1. Oj så moro da! Det var jo en hyggelig ting i jobben :)
    Takk for at du deler :)

    Hilsen Mette

    SvarSlett
  2. Så enig med deg. Jeg hedret bade henne og dronningen på min kvinneskikkelse utstilling i fjor sommer. Vil du se smykket jeg lagde til Mette Marit må du gå inn:
    http://ingunkleppan.blogspot.no/2013/07/heder-til-mette-marit.html

    SvarSlett
  3. Så morro da. Våre kongelige er folkelige, heldigvis.
    Jeg har sett kongeparet en gang......
    Og min svoger har intervjuet Kongen og utgitt bok om ham.
    Snart helg.....god helg fru Tunheim. Jeg skal jobbe, skal du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nope....jeg skal på venninnetur.

      Slett
  4. Alltid moro å se kjente personer "in real life" -
    enten er de ofte lavere eller høyere enn man har forestilt seg, syns jeg.

    Ser du skriver venninnetur til helgen, så da sier jeg: Enjoy your self, og husk ta ett glass med bobler til afternoon tea'n !!

    Cheers my dear :)

    SvarSlett
  5. Vi har et flott kongehus, og sikkert trivelig å treffe på dem ja :)
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  6. Artig! Ho er jo eit godt førebilde for oss med flyskrekk ;)

    SvarSlett