Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 31. mars 2014

Gant...

En enkel lyseblå klassisk skjorte har jeg
ønsket meg lenge, men var umulig å finne i min str. London....


Jeg kjøpte denne med striper her hjemme i dag. Ha,ha,ha, ja hvorfor gå over bekken etter vann tenker nå jeg. 


I London var vi innom både Gant, Tommy Hillfiger, Polo Ralph Lauren. Alle utsolgt i str. 34. 

Dette syntes jeg var merkelig og i butikken jeg handlet i dag bekreftet de det min venninne sa. Klassiske skjorter er nå in blant unge jenter og de bruker str. 34. Jeg ønsker meg fortsatt en lys blå og skal få beskjed når de får inn nye i butikken. 

Så nå er det de unge jentene og jeg som står på venteliste.....ha,ha.

6 kommentarer:

  1. Kanskje en billigere kjede hadde hatt de inne :)

    SvarSlett
  2. Jeg tør ikke vise denne til 16 åringen, for det er nettopp hennes stil!
    Sønnen har en hvit Gant skjorte til dressen, men tenk, så bruker han den på konserter, med Rockevesten utenpå, når han skal spille med Hardcore bandet sitt. Skal si han har stil, den gutten ;)

    SvarSlett
  3. Slike skjorter er supertrendy nu, så ungdommen kommer etter :-) Har alltid likt slike klassiske skjorter, anvendelig til alt, fra jeansen til dressbuksa og...
    Stilig denne stripete!

    Får vi se deg i den? :-) Hvordan styler du den?

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker litt streng og klassisk stil jeg, Janna og styring er jeg ikke god på. Den blir nok brukt til jeans med en blazer over eller under en genser eller cardigan. Jeg liker NewEngland- og litt maritim stil, men får det ikke alltid helt til.

      Slett
  4. Du må ta deg shopping tur til Italia, her har de nok sikkert DIN størrelse, alle her er små og petite :)

    Klassisk skjorte, så det er det ung jentene nå skal ha...?

    SvarSlett
  5. Klassiske skjorter er alltid er vinner. Anvedelige til mye.

    Før jul prøvet jeg en hvit skjorte med morsomme ulike knapper, i merket "Sand". De hadde ikke størrelsen min. Den de hadde strammet over bringa :(
    Etterpå fikk jeg ikke skjorta ut av hodet. Jeg bare måtte ha den. Det endte med at jeg ringte importøren i Norge som tipset meg hvilke butikker i min nærhet som hadde tatt den inn en gang tidlig på høsten. Så begynte jeg å ringe rundt. Det ble noen telefoner kan du si. Fikk napp i Arendal gitt. Skjorta ble sendt med post, og gjett om jeg var såre fornøyd.

    SvarSlett