Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 22. mars 2014

BlogPress.....

Jeg bruker kun iPad  og iPhone når jeg lager blogginnlegg og for å 
få det til, bruker jeg Appen BlogPress.....


Jeg oppdaterte Appen den 13.mars og siden har jeg ikke
kunnet bruke den og det er så frustrerende. Åpner jeg
Appen og skriver noe, så lukker den seg og kaster meg ut av
nettet.

Noen andre som opplever dette eller har noen tips?

Nå bruker jeg Appen Blogger som jeg ikke liker så godt siden
den ikke har de samme funksjonene som BlogPress. I alle fall
ikke som jeg har funnet utav....

Oppdatering;

Ha,ha.....jeg hadde ikke før trykket på publiserknappen til dette
innlegget før det kom en oppdatering fra BlogPress som skal
fikse problemet....

Jeg blir så glad når problemene blir løst enkelt og greit.

Ha en fin lørdag....det skal vi ha!

3 kommentarer:

  1. Godt det ordnet seg!
    Ha en fin-fin lørdag! :-)

    SvarSlett
  2. ��Deilig når det ikke er en selv som har rotet det til med elektronikken. God helg!

    SvarSlett
  3. Har lasta ned denne jeg også, men ennå bare prøvd den en gang..

    SvarSlett