Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 23. mars 2014

At tiden flyr.....

skal være sikkert og visst...








Hos oss har har vi en fredelig og stille søndagsmorgen og
vi er selv i førersetet for å gi dagen innhold og verdi...

Jeg startet dagen med å høre på DENNE vidunderlig nydelige sangen. Jeg tror dette må være en av mine absolutte ultimate favoritter. Den får meg til å tenke på hvor uendelig heldige vi er og alt det vakre vi har rundt oss om vi tar oss tid til å se, lytte og la seg fascinere. Fascineres av alt som spretter og gror utav tilsynelatende døde greiner og frø. Fuglene muntrer oss opp med sin sang og kvitring, solen varmer oss igjen og dagene blir lysere...

Det er VÅR og det er deilig!

Ha en vidunderlig søndag!

6 kommentarer:

  1. Kos deg hele dagen; godt å vite at en selv har regien;) Klem;)

    SvarSlett
  2. Ja det er en flott sang. Vi har fått en god del sne den siste uka, så vi er nok mere klar for en fin påske enn våren :)

    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  3. Åhh, så fine ord !

    Jegvar spent på hvilken sang du hadde valgt.....og den er jo blant mine favoritter !!

    Elsker også den han har som heter noe sånn som..."we have all the time in the world"....

    God søndag ønskes deg også :)

    Her skal mamma feires, og solen skinner (meldt regn her) så det var en hyggelig gest fra himmelen !!

    Bye bye

    SvarSlett
  4. Gode gamle Louis. Ingen over, ingen ved siden.

    Takk for god påminnelse om det viktige i livet. Og yes, vi har regien.
    God fortsettelse på denne deilige søndagen, kjære du.

    SvarSlett
  5. Absolutt en av favorittsangene, ja! Herlig å dele gleden over det flotte som er rundt oss - og selve livet ♡ Fint innlegg! @-}--

    SvarSlett