Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 18. februar 2014

Smart sjokolademousse......


Mannen lagde portugisisk klippfiskform til middag
på søndag og jeg stod for desserten....









Supersunn sjokolademousse laget av avocado toppet
med blåbær, bringebær og valnøtter...

Oppskriften fant jeg HER hos Berit Nordstrand.

Jeg byttet ut honningen med Sukrin gold og litt stevia,
melken med fløte siden vi ikke hadde melk og kaffen med
noen korn pulverkaffe.

Denne formen for mousse kan virkelig anbefales om du vil
ha en litt sunnere variant.

Jeg får så mye spamkommentarer for tiden og har lagt inn
kommentarbekreftelse for å se om det hjelper.


Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en deilig middg :)
    Og moussen din virket kjempegod :)

    Ha en fin uke videre.

    Lisbeth :0)

    SvarSlett
  2. Nam...deilig med desssert !

    Ja, du det spam kommentarene sliter jeg også med, de fleste går til nettsøppel, men det er jo mange kommentarer hver dag !!
    Skjønner ikke vitsen....reklame for ditt og datt har jeg
    skjønt at de fleste er....:(

    SvarSlett
  3. Deilig dessert. Og portugisisk klippfiskgryte høyrest nydeleg ut.
    Same problemet med mykje spam her også. Eg har kommentarmoderering på, men vurderer å gå hardare til verks...

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har en mann som lager middag, kansje han er kokk også.
    Den desserten så veldig god ut,

    SvarSlett
  5. Har alltid laget Bacalao av klippfisken.
    Portugisisk klippfiskform høres spennende ut, kansje vi kan få oppskrift :)

    SvarSlett
  6. Hei;) Nesten litt småskummelt å titte innom når du reklamerer med så deilig mat og dessert ;);)
    Har også hatt problemet med spam, har stengt for anonyme kommentarer. Iallefall for en stund.
    Ja, fridager flyr avgåre.

    God tur på jobb igjen;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  7. Hei pa deg, denne sa deilig ut! Elsker avocado, sa det ma proves!
    Jeg sliter ogsa med mye spam selv om det er lenge siden jeg var aktiv pa min egen blog...! Jeg kommer nok tilbake til bloggen en dag, men klarer meg uten spam, takk!

    ha en fin fin dag! :-)

    SvarSlett