Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 3. februar 2014

Ny TV-benk.....


Vi trenger ny tv-benk og jeg har lyst på en sjenk
med bein....










Her er noen alternativ som kan være aktuelle om lengden
passer. Den kan maks være 140 cm lang og 80 cm høy....

De to øverste kan fås med forskjellig farge på dørene.





Montana har jo også mye fint både i farger og moduler.

Valget må tas om ikke så lenge håper jeg, for vår TV må
litt høyere opp og det kan ikke henges på veggen...


Ha en fin dag!

12 kommentarer:

  1. Hadde gjettet på Montana serien - er din stil !
    Veldig klassisk, og morsomt at du kan velge hvilken som helst farge fra regnbuen.

    Første var nesten litt sånn moderne utgave av retro...
    Tro hva du velger ?

    God start på en ny uke !!
    Min begynner i Oslo....

    SvarSlett
  2. Spennende å se hva du ender opp med.... litt retro de øverste her ja.
    ha en veldig fin uke.
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Mange fine å velge blant på markedet.
    Ha en fin start på en ny uke!

    SvarSlett
  4. Sjekk ut merket muuto :-) Eller Bolia vil jeg tro..

    SvarSlett
  5. Tv- benker er så vanskelig å få til å matche i stuen, de er så kjedelige. Derfor har jeg alltid hatt noe annet.
    De siste årene har jeg hatt en skjenk fra IKEA , så høye ben og med frista glassvinduer

    SvarSlett
  6. ....beklager trykkleifene.
    Jeg sikler på Montana selv, men da som hyller med forskjellige farger, som skal henge som bokser på veggen. Må bare bli millionær først, for det holder ligsom ikke med to.
    Lykke til med skjenken

    SvarSlett
  7. Stilige benker..ikke enkelt dette; jeg havnet på Ikea med Bestå i svart helglans og er storfornøyd;)
    Ha ei god uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  8. Jeg likte nr 3, men det er jo du/dere som skal ha den;)

    SvarSlett
  9. Holder en knapp på Montana. Da får du det skreddersydd til dine ønsker og behov. Solide, nydelige ting.
    Ha en Montanaskjenk her hjemme. Hatt den i mange år. Like pen og tidløs forsatt.

    SvarSlett
  10. Hei:)
    Hvilket merke er den øverste benken?
    Knallfin!
    Kamilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kamilla. Den øverste benken er fra Bolia og koster 12-13000kr tror jeg.

      Slett