Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 27. februar 2014

Kaffe mens jeg venter....

Skal møte en veninne til lunch og har tatt en time feil av tiden...




Da blir det ventekaffe ved vinduet på Steam kaffebar.

Imens kan jeg vise litt av gårsdagens syprosjekt...



Et sengeteppe til lesekroken på Elens rom. Teppet er kantet med skråbånd og har deilig myk flis på baksiden... Puter og bokhyller kommer etterhvert...


Søt liten wallsticker fra Søstrene Grene pynter veggen og gir Elen noe å se på når hun våkner.

De mintfargede gardinene skal også henges opp.


Sendt fra min iPhone...

5 kommentarer:

  1. For et hyggelig soverom for den lille prinsessa da gitt. Og ikke sånn superduper-rosa dilldall som jeg ofte syns det kan bli. Lekker med mint og litt blått.
    En ventetime går unna som svint med litt blogging underveis. Enda en kjekk sak med blogging.

    SvarSlett
  2. Så enkelt og pent i pasteller.
    Håper du nøt den timen som ble til overs.....til absolutt ingenting.

    SvarSlett
  3. Så fint det blir på rommet til Elen! Ekstra stas må det jo være med hjemmesydd av mormor/bestemor! :-)

    SvarSlett
  4. Så deilig å sitte på kafe med en deilig kaffe og bare ikke gjøre noen ting!!
    Flotte syprosjeker:)

    SvarSlett