Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 4. februar 2014

Gunn Vottestad....


En av mine Facebookvenner utfordret til å vise en
kunstner man liker. Jeg valgte Gunn Vottestad med
sine sjarmerende tolkninger av hus og fiskevær i
Nord Norge....
















Jeg synes bildene hennes er så sjarmerende. Vi har en
litografi og har du lyst å se flere, ja så er det bare å Google i vei....

Et sted leste jeg at også Dronning Sonja har kjøpt inn
Gunn Vottestad i samlingen sin.


Ha en fin kveld og nyt bildene.

6 kommentarer:

  1. Jeg liker disse bildene godt. Har sett mye av henne!

    SvarSlett
  2. Takk for tipset. Liker formen og fargene.

    SvarSlett
  3. Nydelege bilder, slike fell eg for :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder. Minner I stilen om Astrid Skaaren-Fystro's bilder (mor til en venninne av meg). Her er link til hennes side og arbeider: http://astridsfystro.com/

    SvarSlett