Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 20. februar 2014

Gull eller sølv....

Jeg ønsker meg en Chanel 255 Classic Flap......



Har jeg lyst på gull....




eller skal jeg i så fall gå for sølv......




Dette er originalen fra1955 og de to øverste blei modifisert av
Karl Lagerfelt på 1980 tallet.

Noen sier sølv når man er ung og gull når man er voksen....




Her bærer Dronning Sonja sitt smykke av en veske...

Noe mer klassisk veske skal man lete lenge etter....


Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. En klassiker. Jeg har vært sølvmenneske, nå ville jeg gått for gull. Er nok noe med den alderen.

    SvarSlett
  2. En klassiker!
    Jeg ville valgt sølv, for den matcher alt alt!

    SvarSlett
  3. Flott veske, jeg ville valgt sølv :)

    SvarSlett
  4. Denne vesken har jeg ønsket meg i mange mange år, har sjekket på vintage nettsider flere ganger, og de er spinndyre. Jeg er ikke i tvil, ville valgt sølv.

    SvarSlett