Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 24. februar 2014

Elen....


mormor sitt gull....





Nå er hun blitt 3,5 måned allerede og er den roligste og
snilleste baby....

Og jeg, jeg er fortsatt helt betatt....❤️

Trendy er hun visst også. Jeg leste i avisen at det var trendy
å få små babyer. Mødrene mer eller mindre slanker seg gjennom
svangerskapet for at babyen skal være liten ved fødselen.

Jeg syntes det høres helt horribelt ut og har alltid hatt en
formening om at slike ting ofte er genetisk.

Elens mor var 2520g da hun ble født og 9 kg da hun var 1år og
Elen er en tro kopi av henne, utseendemessig også.




Her er moren på ettårsdagen sin....❤️


Ha en fin dag!

11 kommentarer:

  1. Å så vakker!!! Ja det er ille å lese om den nye trenden, men jeg håper og tror at dette gjelder absolutt mindretallet.... Farmorungen var ikke mye over 2,5 kg - men noen får små barn... og andre (undertegnede) fikk store... Kos deg med gullet - og det med å være betatt går ikke over :) Herlig!

    SvarSlett
  2. Ei nydeleg lita jente.
    Ikkje rart du er betatt, og det skal eg love du er lenge.
    Eg har fått gleda meg over vår si vesle jente som no er 15 mnd siste dagane. Det er fantastisk, og det fortsetter til dei er mykje større skal eg love.
    Nyt !

    SvarSlett
  3. Koselig innlegg! Jeg har mange barnebarn, og den minste, lille Ida, er snart fire måneder. En herlig lita jente, og utrolig lik sin mor som baby. Kos deg med Elen!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så skjønn hun er! Vår lille Lykke er et par uker mer, og like skjønn! Nei, denne trenden med små, slanke barn har jeg ikke særlig sansen for! Og, det er mest genetisk, tror nå jeg uansett!

    Ønsker deg en fin, ny uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. Så nydelig barnebarn du har, skjønner godt at du er betatt av henne:-)

    SvarSlett
  6. Skjønne Elen, ikke rart du er betatt :)
    Man blir jo helt forelsket i disse nydelige nurkene, man er så heldig å være mormor til.

    Helrige bildet - man må jo bare smile av å se det herlige ansikt uttrykket til Elen :)

    Nyyyyyt og kos deg med mormor rollen.

    Her ventes det (endelige) en liten prinsesse ankomst, ja min kjære får sitt 3 barnebarn neste måned, så her strikkes rosa ullbukser !

    SvarSlett
  7. Hun er utrolig skjonn, da. Forstar 'forelskelsen' :-)

    For en tullete trend a slanke seg under svangerskapet for a fa et lite barn! Da jeg gikk gravid var jeg veldig heldig og hadde ikke en eneste dag med morgensyke. En venninne derimot, slet ille og la lite pa seg. Hun var bekymret for barnet, men fikk beskjed om ikke bekymre seg og at den lille tar til seg det den trenger. Begge barna var omtrent samme storrelsen, nesten 4 kg. Det genetiske spiller nok en stor rolle, ogsa!

    SvarSlett
  8. Hun er jo nydelig! Tror ikke det nytter og slanke seg for å få små babyer, klaffer nok ikke det mesteparten av tiden. Datteren min er tynn, og hadde alvorlig svangerskapskvalme og gikk ned enda mere under svangerskapet. Hun ble sykelig tynn. Hun klarte å få en flott gutt på 3750 allikevel :)

    Kos deg med bestemorjenta :)

    SvarSlett