Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 28. februar 2014

Bryllupsdag....

Mannen og jeg, vi har 11 års bryllupsdag i dag...





Ved 17 tiden disket Mannen opp med hummer og nydelige tørre
bobler for å feire da jeg kom hjem fra jobb...




Feiringen blir enkel, men god og kvelden blir garantert ikke sen
kjenner jeg. Klokken 04.30 var jeg oppe i dag tidlig og som dere
ser er vekkeklokken stillt 03.30 i morgen. Dette er ikke et liv til å
sløve i sengen om morgenen. I alle fall ikke på arbeidsdager.

Turen i morgen går til Alicante med retur til Trondheim og
så til Tromsø fra søndag til mandag. Jeg er hjemme igjen sent
mandag kveld og da blir det kanskje en tur til Sørlandet og hytta
tirsdag morgen.


Ha en fin fredagskveld!

9 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bryllupsdagen. Menyen hørtes fantastisk god ut, likeledes planene for sørlandstur. Ha en flott arbeidshelg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med bryllupsdagen !

    Alltid koselig å markere den, vi gjør alltid det også.

    Liker valget til din mann, hummer og tørre bobler = bankers ! Skål og nyyyt - så håper jeg du får en god natt søvn, dog kort.....

    SvarSlett
  3. Grattis med dagen, og middagen med bobler høres helt perfekt ut på en slik dag.
    Det er tøffe arbeidstider du har. Så må du nyte den lille fritiden du får.
    God helg, på farten, fru Tunheim.

    SvarSlett
  4. GRATULERER masse med den store dagen - hyggelig. ønsker deg en fin kveld og styrke i overflod denne arbeidshelgen.
    hvilket selskap flyr du for forresten?
    klem TOVE

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg startet i Braathens SAFE i 1987 og er nå i SAS.. God helg ønskes deg.

      Slett
  5. Gratulerer så mye med bryllupsdagen til dere to :) Koselig at mannen disker sånn opp til deg :)

    God helg, og ha gode vakter på jobb!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med bryllupsdagen!
    Maten ser nydelig ut!!

    Ønsker deg en fin dag på jobb i dag =)

    SvarSlett