Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 5. januar 2014

SuperHarry....


Jeg har sydd kleseffekter i glorete GULL....




En cape med svart sløyfe til Revisoren....



En vest med gullknapper til Ingeniøren....




og et tilhørende glorete slips....

Dette er hva de hadde på seg i et selskap i går kveld der
kleskoden var innslag av gull. Jeg lurer på om vertinnen
så for seg noe så megajalla som dette. Håper
hun ikke fikk sjokk...ha,ha,ha.

Hjelpes.....alt de får meg til å sy.


- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. hahahahaha så bra! hahahahaha ;)

    SvarSlett
  2. Gullvesten var jo dritkul! WoW! Reine onkel Skrue. Du er så dyktig med symaskina, Ingrid.

    SvarSlett
  3. Så utrolig kreativ og flink du er med symaskinen.
    Kan tenke de vakte oppsikt i slike gullglorete klær.

    SvarSlett
  4. Wow- Superlekkert! Noen ganger er det utrolig morsomt og ta den helt ut!
    Godt nytt år!
    Hanne

    SvarSlett
  5. Super kule !!

    Tenker de ble partyets midtpunkt og fikk skravla og latter'n igang - hvor tar du disse artige påfunnene dine fra, lurer nå jeg på?

    Ciao

    SvarSlett
  6. Herlig! Vi strekker oss langt for våre nærmeste;) Slik er det bare… Gjør godt også;)

    SvarSlett
  7. Gull;) Sånn skal det være;)
    Du er nok en sånn supermamma som hun her;-
    http://rosehagen-rosehagen.blogspot.no/2013/04/selvflgelig.html

    SvarSlett
  8. De var kule! De ble nok godt mottatt :)

    SvarSlett