Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 21. januar 2014

Joggesko.....

Nå er det joggesko som gjelder....



leser jeg i denne artikkelen HER...




Det er jo veldig godt å gå på i forhold til høye hæler, men
hvorfor har alle som er avbildet i artikkelen så lange bein mon tro?

Noen ganger skulle jeg ønske at det som er virkeligheten for folk
flest kunne vært avbildet. Korte bein, lange bein, tynne bein,
kraftige bein. Vi er jo så forskjellige alle og mangfoldet er helt
normalt....

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Ja er vel egentlig bare lang og tynnbeinete jenter vi ser som modeller for joggesko.... Kunne jo vært greit å se andre fasonger også.

    Bekvemme å gå i er de iallefall :) Har litt dilla på joggesko, skulle gjerne hatt dem i alle fasonger og farver :)

    SvarSlett
  2. Historien gjentar seg....husker "dette" var liksom det store, endel år siden nå altså, å gå med joggesko, til alt !

    Til og med de store stjerner gikk med elegante kjoler med joggesko ?
    Fint?
    Nei - absolutt ikke, syns nå jeg.

    So history - gjentar seg, again and again :)

    Joggesko, er for meg til trening -
    og lange gåturer :)

    SvarSlett
  3. Så sant. Reklamen sminker det hele til, eller bruker bevisst modeller som ser lekre uansett hva de bli kledd opp i.
    Ang joggesko, digger jeg sorten. Syns faktisk det kan være sporty og fresht med skjørt og joggesko. Så skal det være sagt at det fins et utall av joggesko også. Som best egner seg til å gå pent, og ikke løpe i skauen med.
    Har sett meg ut et nytt par for våren. Spørs om ikke de skal bestilles via nettet allerede, så er de klare når veiene er bare ;)

    SvarSlett