Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 29. januar 2014

Enkel kveldskos....

Et par tre hjemmelagede lavkarbokjeks med god
ost og hjemmelaget aprikos-og fikenmarmelade samt
en varm kopp te...






...og nå lurer jeg på hvem som er morderen i Broadchurch?

Jeg strevde med å holde meg våken på hotellet i Alta i går
kveld for å se nest siste episode. Jeg hadde tross alt vært oppe
siden 03.45.....

NRK 1 viser siste episode i kveld og jeg får svaret.


- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Det der så godt ut, nam.
    Ja, jeg følger også med på Broadchurch, og det blir spennende i kveld, da får vi svaret.
    Er allerede trøtt........gikk i et på jobb i dag. Nå, en kald øl og strikketøy foran tv.
    Spennende..............

    SvarSlett
  2. Jeg venter også, er jo så mange potensielle mordere....

    SvarSlett
  3. Ja, det blir spennende med fortsettelsen og avslutningen i kveld! :-)

    SvarSlett