Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 16. januar 2014

Akkurat nå....

så skulle jeg gjerne ha vært på hytta.....





Der skulle vi kost oss med god mat og drikke og fyr i ovnen.
Vi skulle ha sett ut på snøkaoset som de melder om på
Sørlandet uten behov for å bevege oss ut på veien i bil.


Mannen sitter i stolen ved siden av og leser og drømmer
om dette...





..en liten vingård og sommer i Toscana.

Ha,ha,ha...her sitter vi med tankene på hver vår planet
mens vinden river og sliter i husveggen.... Heldigvis uten snø.

Bildene har jeg lånt fra nettet.


- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Hei;) Drømmer er bra;) Tror jeg velger hyttedrømmen;)
    Her blåser det friskt og jeg skal med båten til Ørlandet i morgen tidlig!!!
    God natt;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Dagdrømme er deilig også så billig !!

    Ja, hørte på nyhetene at det skulle bli snøkaos nedover Sørlandet idag....glad jeg ikke er der.

    Moro at du drommer om Italia :)
    Kanskje du skulle tatt med mannen til en vingård i Toscana...?

    God dag ønskes deg hvorhen du er !

    SvarSlett
  3. Åh Toscana!
    Toscana lokker på meg også, og har alltid gjort det... =)

    SvarSlett
  4. Det er viktig å kunne drømme seg litt bort.
    Min drøm går i oppfyllelse, for nå holder jeg på å pakke til ei koselig helg på hytta.
    Vinen og laksen er pakket ned, håndarbeidet er klart og lesestoffet ligger allerede i baggen.
    Det eneste som mangler nå, er mannen i huset.
    Ønsker deg ei trivelig hjemmehelg!

    SvarSlett
  5. Gode drømmer begge to. Jeg svinger jo ofte mellom tanker om hytta og Italia. Neste helg blir det hyttetur, og damenes aften, sammen med hytte naboer. Fast arrangement vi er på i januar. Og Italia skal vi nok en tur til inngår også.
    God helg.

    SvarSlett
  6. Det er faktisk ikke så deilig på Sørlandet i dag.......
    Jeg hadde 1,6 m snø utenfor døra mi i stad, nå manner jeg meg opp til å ut å måke litt. Men kunne jeg bare ha sittet inne foran ovnen, med strikketøyet, bok og litt vin, så hadde det vært helt perfekt! Nyt helgen din :)

    SvarSlett
  7. Å ha draumar er viktig, og dei treng ikkje bli oppfylte heller :)
    God helg !

    SvarSlett
  8. Herlig å bare drømme seg vekk! Ha en koselig helg, her blir det innehelg med strikk og fyr i peisen!

    SvarSlett