Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 5. desember 2013

Stjerner av bark....

og hvitmalte hjerter....






Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal bruke
denne nyinnkjøpte julepynten. Kanskje blir det til
pynt på bjørketreet....

Vi har ikke fått støpt det fast enda siden jeg har vært så
mye på jobb og er Sjefen for prosjektet, men snart blir det
nok, bare stormen gir seg....

Mannen mener tørrmørtelen må blandes med vann utendørs
og ikke i kjelleren som jeg foreslo. Da ville jeg nemlig ha
gjort det i kveld selv om øynene renner, hode verker og
nesen er tett....


- Posted using BlogPress from my iPad

6 kommentarer:

  1. Utålmodig nå...hehehe

    Aner ikke noe om mørtel, ute eller inne, men hør på mannen han har nok rett :)
    (om ikke annet, har jeg ofte funnet ut med minn mann, "la han ha rett" - så blir han så glad)

    Goooood bedring !

    PS, kom hjem til Tjøme ikveld, og her ulte det rundt huset, og naboens halvferdige garasje hadde blåst over ende !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    SvarSlett
  2. Kjenner igjen følelsen av at det kribler etter å komme igang. Men enig med Helen - hør på mannen (i allefall denne gangen. De blir så glade da, hihihi
    Her er det fullt kaos for jeg fant ut at vi skulle endelig ta det siste soverommet og kaste ut det forhatte vegg-til-vegg teppet og få lagt gulv. Midt i adventstiden...Det blir bra. Ferdig til uka, men huset 'står på hodet'. Blåser ille her også idag, men ikke like ille som hos dere, tror jeg.

    SvarSlett
  3. Hei på deg;)
    Så spennende med det bjørketreet. Vent til i morgen du;) Kanskje det blir litt mindre vind.
    Her er det stille i kveld og julestemning;)
    God bedring til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. hold ut - det kommer til å bli kjempefint :) og god bedring!

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    Håper formen er bedre i dag? Stell pent med deg! Bli fort frisk.

    SvarSlett
  6. Lurt å gjøre det ute, ja! Det støver:) Et alternativ er ei bøtte med stein. Treet står støtt i stein også:) Mose på toppen er også fint… Lykke til og god bedring:)

    SvarSlett