Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 25. desember 2013

Stille og fredfull jul....

Det er hva jeg ønsket meg og det har jeg fått...





Første jul for lille Elen og hun var eksemplarisk. Kun litt gråt
i det vi skulle spise juleribba, men det gikk fort over. Hun satt
i sin nye TrippTrappstol med babysete og var med på hele
julemiddagen....

Nå skal denne førstejuledagskvelden nytes til fulle for i morgen
tidlig må jeg dra på jobb i fire dager. Når jeg kommer hjem er
det stort familieselskap som skal arrangeres lille nyttårsaften..


Ha en fin førstejuledagskveld!



- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Vel overstått. Vi prøver noe nytt ikveld og går på konsert, Beatlesprosjeltet. 50 år siden 63, og det blir kveldens musikk.

    SvarSlett
  2. Så bra du fikk oppleve akkurat hva DU ønsket deg :)
    Ser så fint ut det bildet av Elen og deg !

    Det er så moro å se barn vokse opp.

    Jeg fikk nye (proffe) bilder av mine tantebarn, og satt de ved siden av de bildene jeg har fra endel år tilbake, og ble stående lenge å studere de....det var så rart å se hvor mye de hadde voks/forandret seg. Barnetenner var byttet ut med voksne tenner o.l

    Kos deg med alle dine "Elen-stunder" du får :)

    Veide meg igår, skulle selvsagt ikke gjort det, og jeg har greid å gå opp 2 kg = SJOKK.....

    Kos deg med fine romsjulsdager :)

    SvarSlett