Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 8. desember 2013

Musefamilien.....

er pakket og klar for avreise....




til det store og skumle utland....

De er veldig spent foran den lange reisen og synes det er litt
skummelt med den store svarte katten som bor i deres nye hjem.
Uansett så håper de på å komme frem til jul.





Ved frokosten i dag fikk Mannen i oppdrag å velge seg ett tall
fra 1 til 34. Han valgte 5 og da sa jeg at nå må vi sjekke hvem
som har kommentar nr. 5 i kommentarfeltet om musefamilien...

Det er Mette som bor i Et hjørne av England så nå får
dere mus i huset til jul....

Jeg spurte Mannen om hvorfor 5? ...og svaret var at 5 et et tall
han liker godt. I sine yngre dager fløy han jagerflyet F5 i mange
år i Forsvaret og jeg ser stjernene i øynene hans fortsatt når et
jagerfly kommer susende over hustaket vårt....

Så dagens lykketall er altså 5



- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. heldige mette! jeg har ikke fått med meg at musefamilien skulle på tur. moro for dem at det ble langreise! god tur!

    SvarSlett
  2. Slik en herlig musefamilie! Takk for at du deler oppskrift på julekaken, den må jeg prøve! Ha en magisk søndag!

    SvarSlett
  3. Tusen takk!! Så herlig. Den svarte katten vår har lovet å ta godt hånd om dem. Han kom selv til oss til jul for 8 år siden, så han har godt øye og forståelse med julegjestet som blir :-))) vi gleder oss!

    SvarSlett
  4. De får det nok godt i utlandet også, selv om de nok hadde likt nordnorge bedre ;) :) God tur til de :)

    Så mannen din har vært flyver han også, morsomt :)

    SvarSlett
  5. Heldig Mette !

    Tenker de vil like seg i England også :)
    God tur til musefamilien

    SvarSlett
  6. Gratulerer til heldige Mette;)
    Ja ja, vi får forsette å jakte på mus i uthuset og holde for ørene når jagerflyene suser forbi fra Ørlandet;)
    God søndagskveld;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  7. Grattis til Mette. Tenker musefamilien vil tåle den britiske overgangen fint jeg ;)

    SvarSlett