Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 28. desember 2013

KIKO...

Nyttårsfine negler.....





Jeg var så veldig heldig å få førjulsgave fra Helen. Blant annet neglelakk fra KIKO.

Denne lakken er bare utrolig god. Den holder og holder i dagevis, men etter tur/retur Gran Canaria i går måtte den gi tapt.

Nå har neglene mine blitt stellt her på hotellrommet, fått på ny lakk
og er klar for de siste to arbeidsdagene dette året.


Sendt fra min iPhone...

5 kommentarer:

  1. Ønsker deg fine romjulsdagar både på jobb og heime !

    SvarSlett
  2. Lekkert med julerøde negler;)
    Ønsker deg fine jobbdager;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Neglelakk og jeg hører ikke sammen, det blir bare kliss :P Ser du har lånt deg ny bok, spent på den, fikk den til jul :) Håper du får noen fine dager på jobb :D

    SvarSlett
  4. Røde negler til jul. Du må vise neglene dine også. Jeg kjøpte flere Kikoneglelakkflasker med meg hjem fra Italia.
    De finnes i alle nyanser og farger.

    SvarSlett
  5. Deilig med egenpleie :-) Håper arbeidsdagene går fort for deg. Det er jo litt ekstra kos å være hjemme når andre også har fri.

    SvarSlett