Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 3. desember 2013

Julemusfamilien.....


Har du lyst at denne familien skal flytte inn hos
deg til jul?





Da kan du bare legge inn en melding i kommentarfeltet
under her og melde din interesse, så velger jeg ut et
nytt hjem til dem ved loddtrekning......

Musefar og musemor er ca 10 cm høye og minstejenta
er ca 6 cm. Jeg har heklet dem i både ullgarn og bomulls-
garn, men alle har fått hode i ull.

Jeg vet ikke når jeg får anledning til å finne det nye hjemmet
deres, så det er bare å følge med her på bloggen fremover.
I alle fall må det bli i tide til å ankomme det nye hjemmet
før julaften....


- Posted using BlogPress from my iPad

35 kommentarer:

  1. Åh, den herlege familien kan gjerne få kome til meg !!
    Her er mange som ville blitt kjempeglad for desse.
    Så flink du er :)

    SvarSlett
  2. Søteste, snilleste du. Tenk å gi bort disse da.
    Vil gjerne være med i trekningen og kanskje blir det Trøndere av de;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Hele gjengen leter etter et hjem. Så koselig da. Jeg frister lykken.
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe søte! Jeg ønsker dem mer enn gjerne velkommen hjem til oss!!

    SvarSlett
  5. De kan godt få et hjem hos oss i England :-) Skal go' snakke med katta så de har intet å frykte om de skulle ville flytte hit :-)))

    SvarSlett
  6. Ønsker av hele mitt hjerte at denne familien kan bo på vårt landssted, mellom mose og furutrær:-)

    SvarSlett
  7. Det hadde vært stas å få en flott musefamilie i huset til jul. Takk for inspirerende blogg, du imponerer med dine mange prosjekter og tips og bøker, mat og hverdagsgleder. Ønsker deg en flott førjulstid.

    SvarSlett
  8. Hurra !!

    For en fin gave til dine lesere, jeg er en som alltid MÅ innom DIN blogg, du har så mange bra tips, og variasjon som jeg liker :)

    Ja, det er plass til musefamilien på Tjøme, tror de kan bo i en bred vinduskarm, og fryser de skal jeg alltids fyre opp i peisen for dem !

    Hohohohohoho

    SvarSlett
  9. Så "nuttete" musefamilie! ;) De skal, hvis jeg blir den heldige, få et godt hjem og mye oppmerksomhet her! Veldig fin blogg du har! God førjulstid!
    Hilsen Randimor

    SvarSlett
  10. Hvor er den familie dog skøn - jeg har en rigtig fin plads til denne julemusfamilie - hvor er du dygtig med dine hænder, jeg nyder at se dine kreationer.
    Mange julehilsner
    Charlotte

    SvarSlett
  11. Så vakre!! Her venter vi, med åpne jule-armer, på en liten musefamilie :).

    SvarSlett
  12. Denne musefamilien trenger å bo i mitt tre;) jeg elsker tradisjoner. I treet vårt henger det en salig blanding av gamle og nye juleminner. Kjøper f.eks alltid en julekule med hjem når vi er på ferie. Vi mangler en musefamilie, så velkommen skal den være:) Linn.

    SvarSlett
  13. Åh, denne musefamilien hadde så vært kos om eg hadde vunnet til dattera mi! Bare søteste familien å kunne ta fram til veslejenta til jul :) Må jo begynne å samle søte små ting til å pynte med for ho og fram mot jul :)


    Klem

    SvarSlett
  14. Ja! Det hadde vore veldig kjekt med ein musefamilie i juletreet! :)

    Marianne

    SvarSlett
  15. Åååå,men dei har eg lyst på :-) må jo passa perfekt i den nya hyttå vår. Me skal feira jul der med mor,John og Ove. Tone

    SvarSlett
  16. For en sjarmerende musefamilie! De er mer enn hjertelig velkommen til å bo hos oss! :-)

    SvarSlett
  17. Dette vil jeg være med på.
    Hadde vert koselig om musefamilien havnet hos meg oppe på Nordmøre :-)
    Hilsen Solveig solveigstakvik@me.com

    SvarSlett
  18. Musefamilien er velkommen til å bo sammen med nissefamilien Juliussen. Og kanskje de kan få plass i selveste juletreet, som kusinene og fettere fra Stavanger|Jæren.

    SvarSlett
  19. Hei. Koselig gjeng du har laget til :) Takk for kjekk og inspirerende blogg. Mvh Kristin_aanestad@yahoo.no

    SvarSlett
  20. De er kjempesøte, så klart jeg er med! Får vel krysse alt jeg har for at de skal reise hit opp i nord til all sneen :)

    SvarSlett
  21. Nommen, helledussen! Skal du være så snill og gi dem bort? Blir ikke veldig lei meg om jeg blir den heldige, nei;)

    SvarSlett
  22. Så søte : )
    Jeg kan verken strikke eller hekle og hadde blitt veldig glad for denne musefamilien
    Hilsen laila lunde (41254744)

    SvarSlett
  23. Tuller du? Til sirdal er dei meir enn gjerne velkomne:-)
    Hadde vore stas med dei i treet:-) du er flink ingrid:-) fortsatt fin adventstid til dere:-)

    SvarSlett
  24. "Når nettene blir lange og kulda setter inn, da finner frua Tunheim fram til heklekroken sin. For hvis ingen går i fella, nei passer seg for deg, skal musemorfamilien feire jul i igjen."

    Den er supersøøøt musefamilien, du dyktige dame.
    Ville blitt SÅ glad om musene fant veien hit til meg. Fella skal jeg ikke spenne opp i så fall, kan du fortelle dem.

    "For heisann og hoppsann og fallerallera, om julekvelden da skal alle sammen være glad"

    Førjulsklem herfra.

    SvarSlett
  25. Så fantastisk søte! Tenk hvor begeistret lille barnebarnet mitt vil bli, hvis disse står og venter på henne når hun kommer!
    Ha ei riktig fin adventstid!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  26. En slik musefamilie hadde vært hjertelig velkommen hos oss :) De levende har vi endelig klart å utrydde! (tror vi;)) Ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett
  27. Å hei og hå, jammen var det bra at eg tok ein bloggrunde akkurat no!
    Hadde vore kjekt med besøk av denne familien, ja :)

    SvarSlett
  28. For en herlig familie :) veldig hyggelig med tradisjoner, og disse ville passet perfekt inn i treet vårt !
    Titter stadig innom bloggen din, og er imponert over alt det flotte du lager !!
    Ha en fin førjulstid :)
    Liv K L

    SvarSlett
  29. Student i Kristiansand5. desember 2013 kl. 18:27

    Så utrolig søte de er! Du er jammen flink! Hadde ikke hatt noe i mot å pyntet med musefamilien til jul når jeg endelig kommer hjem på juleferie til vakre Jæren! Bor i Kristiansand til vanlig, men er opprinnelig fra Bryne.

    Ha en fin adventstid!

    Vennlig hilsen Sigrund

    SvarSlett
  30. Ønske ønske. Vi vil gjerne gi familien ett nytt hjem her hos oss. Tror de vil trives sammen med gutta krutt på 3, 9 og 14 år.
    Klem Sisi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  31. Det var ein flott familie :) Den er hjareleg velkommen å flytta til Fitjar, har god plass til heile gjengen. Bur ein katt her også...,men han skal ikkje få komma nær desse musene :) Ha ei fin adventstid fru Tunheim (du har ein blogg det er koseleg å surfa innom ;) Helsing fitjarbu

    SvarSlett
  32. Så fiiine! Liker den koselige tradisjonen dere har med mus i treet ;-) Og kunne gjerne ønske meg denne musefamilien din, for å starte og skape samme tradisjon for mine gutter på 6 og 2. Krysser fingrene, og ønsker deg og familien good jul! Hilsen Kristin uten egen blogg! PS! Liker bloggen din og imponeres og inspireres her inne ;-D

    SvarSlett
  33. Nydelige, yndige små mus! Ville være fantastiske å få hjem til oss! Ingen katt i hus,kun en hengiven ufarlig hund. Og min tenåringsdatter som garantert vil elske dem! -hilsen haugesundsmamma














    SvarSlett
  34. Kjempesøt familie. Dei er velkomne hos oss. Mine to små på 1 og 4 år ville nok ha satt pris på å ha dei i juletreet.
    Ha ei herlig førjulstid. Helsing frå Karmøy.

    SvarSlett