Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 10. desember 2013

Julegave fra Milano....

kom til meg i posten i går....



Nydeligste Helen, som bor både i Norge og Italia, og som stadig er på reise og tar oss med på tur, har vært i Milano. Hva gjorde hun der... jo hun kjøpte julegave til meg!

Jeg er overveldet, takknemlig og glad.

Neglelakken måtte jo på med en gang og fargene er nydelige. Bodylotion og badeskum skal få bli med i jobbtoalettmappen mens mascara og lippgloss skal brukes daglig.

Har du lyst å besøke Helen så finner du henne HER
Der kan du også bli med til Milano. Blandt annet til den mest delikate og lukseriøse butikken. Jeg elsker pene delikate ting. Bare synd at bankkontoen min ikke er samarbeidsvillig....


Sendt fra min iPhone...

7 kommentarer:

  1. Se der ja, julegaven kom hel frem, bra :)

    Akkurat kommet meg paa tur igjen...dog forsinkelse paa gardermoen idag...

    Hyggelig at gaven blir brukt fru Tunheim, klem fra Helen

    SvarSlett
  2. Var det ikke julegave?
    Kalenderen viser bare 10. Desember... ;). :))

    SvarSlett
    Svar
    1. ;o)...... jo det har du helt rett i. Angrer litt på at jeg åpnet konvolutten, men det var kjekt med romjulsgave også og nå kan jeg ha pene vipper, lepper og negler til julaften....

      Slett
    2. og helt ærlig, og faktisk egentlig (som er ett favoritt uttrykk til niesen min)

      Så var dette en "giveaway" julegave, så den åpnes ved ankomst, sånn er den saken !

      Slett
  3. Du er jammen heldig, altså.
    Og gaver er til for å åpnes, er det ikke?
    Så får vi se om du får like flotte vipper som Helen fikk med denne mascaraen ;)

    SvarSlett
  4. Er fristende å åpne julegavene litt før tida....
    Ja, du må ta deg en tur innom flymuseet i Bodø - er vel verd ett besøk.
    :) Inger

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Du er jammen heldig! =)
    Snille Helen =)

    SvarSlett