Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 23. desember 2013

I dag har jeg passet Elen....

lille Gullet mitt....





God og mett og fullstendig avslappet på morens skulder....

Etterpå besøkte jeg min far på 95 år på sykehjemmet.

Kontrasten er stor fra ett nytt liv som er født og et liv som er i ferd med å ebbe ut, men begge trenger mye pleie og omsorg.

Min far har opplevd en rivende utvikling gjennom de 95 årene og ingen vet hva de neste 95 vil bringe...

Sendt fra min iPhone...

11 kommentarer:

  1. Bare det vakreste å se moren med barnet sitt. Ønsker dere alle en riktig god jul.

    SvarSlett
  2. Vidunderlig bilde;)
    Ja kontrastene kan bli store. Og det er godt vi ikke vet hva de neste 95 årene bringer.
    Vi har fått hjem guttene og er klare for deilige juledager;)
    Ønsker deg fine juledager med familien;)
    Juleklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde! Ja, tenk for en utvikling de eldste eldre har vært med på, det er ganske utrolig.
    Ønsker dere alle ei fredelig og fin julehelg! :-)

    SvarSlett
  4. Så vakker hun er, din lille Elen. Du er rik.
    GOD JUL, kjære bloggvenn. Setter stor pris på kontakten.

    SvarSlett
  5. Jeg tenker du koset deg da ja :)
    Nydelig bilde av mor og barn.
    Ønsker deg og dine en fin julefeiring :)

    SvarSlett
  6. Nydelig! Ja, slekt skal følge slekters gang...
    God jul til deg og dine :)

    SvarSlett
  7. Så nydelig bilde av mor og barn. Og Elen ser skikkelig mett ut! der hun slapper av.
    Ønsker deg en riktig god jul, fru Tunheim . Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige lille Elen♥

    En riktig God Jul til deg og dine!!!

    Juleklem

    SvarSlett
  9. Så herlig liten baby! Kos deg med henne, de vokser så fort!

    Riktig god jul til deg og dine!

    Juleklem fra nord :)

    SvarSlett
  10. Nusselig liten prinsesse !

    Ja, rart det der med livet, og de eldste og de yngste i en familie...

    SvarSlett
  11. anonym alta
    Så nydelig lite barnebarn du har fått.

    SvarSlett