Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 14. desember 2013

Det fylles opp....

med godsaker i etasjeskålene....





Det lille tårnet er fylt med tørket frukt og det store med
kaker og nøtter.....

Nå skal jeg bare slappe av frem mot jul, for jeg er ferdig
med det meste som stod på min " må gjøre" liste.

I kveld skal jeg passe lille Elen som er blitt fem uker. Jeg
gleder meg og tror det skal gå veldig fint.

God lørdag!


- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Åå, så koseleg å passe barnebarnet :)
    Det går oftast fint, men vårt minste som var baby i fjor jul, likte seg godt når ho vekk vere i armane våre :)
    I år blir nok utfordringa at ho vil utforske julepynten og alt ho rekk i...
    Men det er ei tid for alt, alle epokene til barnebarna er eit under...hehe...
    Nyt kvelden :)

    SvarSlett
  2. mmmm ser godt ut! Kos deg masse med bestemorjenta i kveld! Jeg koser meg med bestemorgutten som er innom på besøk noen ettermiddagstimer <3

    SvarSlett
  3. Herlig å kunne fylle opp glasskrukkene med deiligheter mot jul. Og så få passe barnebarnet på allerede fem uker. Bare få kjenne den deilige babylukten, helt skjønt!
    Kos deg og ha en videre fin førjulstid.

    SvarSlett
  4. De er så hyggelige de etasje-krukkene dine. Husker dem fra i fjor også. Pene å ha stående framme. Det er i grunn nå i adventstida at småkaker og knask smaker best. I julen er så mye annet som tar oppmerksomheten til magemålet.
    Lykke til med babysitting. Tenker du skal kose deg jeg ;)

    SvarSlett
  5. Digger de krukkene dine !
    Er såååå fine, med fyll i vel og merke...hihi

    Åhhh, lille nurket på besøk, såååååå kos da :)
    Håper du/dere får sove litt i natt...thiiii

    Her er også barnebarn på helg besøk (da mor og far hans er på julebord) stor stas og 5,5 år, og når jeg tenker meg om....jøss så fort unna de årene gikk?!?!

    SÅ nyt all tid du får med lille Elen :)

    god helg

    SvarSlett
  6. Mmmm, mye godt i krukkene dine!
    Kos deg med lille Elen og fortsatt god adventshelg! :-)

    SvarSlett
  7. Jeg har sånn 3 etasjers krukke jeg også, og den er så kjekk !!! Og pen :)

    Koselig med lille barnebarnet da, så fint navn forresten. Når jeg holdt på med slektsforskning for et par år siden så dukket Elen opp støtt og stadig rundt århundreskiftet. Koselig å se de gamle navnene komme igjen :)

    SvarSlett
  8. Mmm... så mye deilig julegodt! =)

    SvarSlett