Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 24. desember 2013

Bordet er dekket....

og julegjestene er ventet i ettermiddag....




Det er ikke mye som minner om jul ute, men når mørket
faller på og stearinlysene tennes, da håper jeg det blir
litt julestemning i stua....


Det hjelper også veldig med ribbelukt fra kjøkkenet og litt
julemusikk fra musikkanlegget.... Jeg liker NRK klassisk,
en julekanal fra Appen TuneIn radio eller rett og slett en av
julecdene våre...




Bordet er i år dekket med favorittene mine... kongler, nøtter og
tørkede appelsiner. Jeg har også pyntet med Christmas crackers
i hvitt og gull som jeg kjøpte med meg da jeg var i London på
jobb.

Jeg ønsker alle en god og fredelig jul med til til ettertanke og glede.


2 kommentarer:

  1. Koselig dekking. Ønsker deg en fin jul!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Så fint - enkelt og elegant !

    Gooood Juuuuuul :)

    SvarSlett