Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 9. desember 2013

Bjørketreet.....

er nå på plass ute ved inngangsdøren vår og jeg kom
som vanlig frem til at det enkle er det beste....





Elisabeth med bloggen Ord over grind foreslo å ha
snøkrystaller og dompaper i treet.....




Det blei fugler, dog ikke dumpapper....

Det er en ting å se for meg hvordan jeg vil at det skal se ut,
noe helt annet å klare få frem det uttrykket. Dette er hva jeg har
klart å få til så langt....

Litt dekorativ snø tror jeg at jeg må se langt etter....



- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. nydelig ! snø finnes her - men smelter vel under postgang.. om ikke før.. ;)

    SvarSlett
  2. Så fint ! - enkelt og pent !
    Bare vent, kommer nok dalende ned noen snøfnugg engang før jul....

    Helt din stil :)

    SvarSlett
  3. Det ble enkelt og dekorativt! Veldig fint!

    SvarSlett
  4. Tror en lyslenke ned langs stammen hadde blitt prikken over i'en ;)

    SvarSlett
  5. Å, så fint det ble.
    Kanskje et lite fuglehus?
    Min venninne har et tre, nesten som dette, utenfor inngangsdøren, fyllt med fuglehus. Og da vrimler det jo fugler i det også......

    SvarSlett
  6. Enig med deg - det enkleste er ofte det beste.

    SvarSlett