Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 28. november 2013

Ut på jakt.....


etter å stjele et lite bjørketre....




Mannen og jeg utstyrt med sag og årvåkent blikk...




og vi kom hjem med dette treet som jeg nå har frisért litt....

Jeg har observert at i år er det bjørketre som er tingen når
det gjelder julepynt. Jeg har ikke bestemt meg for hverken
hvor det skal plasseres eller hva det skal pyntes med, bare
at jeg hadde så lyst på et.

Når vi kommer hjem fra hytta skal det støpes fast i en
bøtte med tørrmørtel for å få et solid fundament slik at
det kan stå stødig.






Fra før har vi denne greina som er hvitmalt, men i år er det
visst som sagt bjørk natur som er tingen.....


- Posted using BlogPress from my iPad

12 kommentarer:

  1. Spent på å se hvordan du pynter dette?

    Håper ingen naboer mangler ett lite tre....heheh...tuller bare med deg :)

    Kos deg masse på hytta !

    SvarSlett
  2. Herleg, og godt alternativ til plasttre for meg som er allergisk mot gran og furu...
    Spørs om eg toler bjørk då....
    Uansett, gler meg til å sjå ditt. Tøfft !

    SvarSlett
  3. Dette har ikke jeg fått med meg. Er nok for tradisjonell, jeg må ha ekte juletre. Og er jo heldige å får lov og hugge vårt eget i skogen. Er på jakt etter noen diketrær også. Håper F ordner det før søndag, da vil jeg pynte trappa mi.
    Koselig hytte dere har. Kos dere der.

    SvarSlett
  4. Smashings! Liker, masse! Fikk akutt lyst på et tre, selv. Takk, for tips :)

    SvarSlett
  5. Altså....vi skal ha vanlig juletre i stua til jul. Dette bjørketreet skal bare være en dekorasjon ute på trappen, inne i gangen eller noe sånt.....får se hva det blir til når vi kommer hjem og julen kommer litt nærmere.

    SvarSlett
  6. Kult! Spent på hva du skal pynte bjørketreet ditt med. Dompaper og snøkrystaller kanskje?
    God helg snart!

    SvarSlett
  7. Så smart. Tipper den bjørka blir nydelig når du har fått pyntet den. Likte også godt den hvite fra i fjor.
    Ha en fin fredag :)

    SvarSlett
  8. Har også sett noen gjøre det samme og brukt det som stumtjener :-)

    SvarSlett
  9. Stilig. Tipper mange stjeler denne ideen.
    God helg.

    SvarSlett
  10. Stilig! Håper vi får en titt når det er ferdig "dandert"!
    Ha ei fin-fin helg! :-)

    SvarSlett