Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 12. november 2013

Middag på 1-2-3....


ja i alle fall på en halv time.....





Jeg glemte å ta bilde, men her er i alle fall oppskriften og
jeg har blogget om denne retten tidligere som du kan se
HER

Dette er så godt at retten fortjener å bli laget og servert
om og om igjen. Denne gangen brukte jeg indrefilet av
svin som jeg delte i to og det var like godt som kyllingfile.

Så godt med smaken fra osten og den litt søte pæresmaken.

Jeg satte et steketermometer i det ene kjøttstykket for
å vite når det var ferdig. Ca 75 gr.

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Det så kjempegodt ut. Takk for at du delte oppskriften. Alltid godt med middagstips.
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Det er min ingredienser - jeg vil prøve - men det kan veldig god bare :-) Ha en fin kveld. Hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett