Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 15. november 2013

Juletreduken....

til Revisoren og Ingeniøren sydde jeg i går....




...etter mal fra en duk jeg sydde til oss selv på begynnelsen
av 90-tallet...


Denne har fått et mer moderne uttrykk med We wish you a Merry
Christmas bånd og blonde i sølv...





Hovedinntrykket skulle være en stjernehimmel...


En annen dag skal jeg vise dere den gamle duken som
er den samme, men som gir et helt annet preg..


- Posted using BlogPress from my iPad

7 kommentarer:

  1. Den ble veldig fin, blir nok glad de som får den. Kos å få sånt som er heimlaga :)

    SvarSlett
  2. Den vart flott! Kjekt å kunne lage ting slik ein vil ha dei!

    SvarSlett
  3. Du er utrolig effektiv og flink.

    SvarSlett
  4. Så fin denne ble :)

    Så revisoren gjør klar til jul i eget hjem?

    God helg til deg, håper du har fri og kan nyte fine dager, og kanskje fint vær også ?

    Solen skinner her igjen, og frokost avtale venter meg, mens mannen skal jobbe....ulempen med hjemmekontor, stenger aldri................

    SvarSlett
  5. Jättefin duk, vackert med alla
    stjärnorna.
    Ha en skön helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Koselig - dette er ting som blir minner i mange år fremover.

    SvarSlett
  7. Så fin den ble!
    Jeg husker at min mamma laget juletreduk til meg for mange, mange år siden. Den brukes enda -og settes stor pris på!
    Ha en fin søndag! :-)

    SvarSlett