Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 23. november 2013

Julekjole.....


Min lille hjerteknuser må jo ha en festkjole til
julens selskaper....






og da har jeg sydd en liten kjole str. 56 i deilig myk
speilfløyel.....

Kjolen har fått trykknapper på skuldrene så det ikke
er noen knapper som klemmer i ryggen. Perleknappene
er sydd på til pynt og sløyfen har fått en snor ekte perler
fra mitt gamle kjede som har gått i stykker.



- Posted using BlogPress from my iPad

13 kommentarer:

  1. Tnåååå......... nusselig! flink du.
    nyt kvelden
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Så skjønn kjole, og heldig er lilleprinsessa som har slik en hendig og kreativ bestemor. For en nydelig detalj med perler fra ditt gamle perlesmykke. Vet du, jeg har også et perlesmykke som jeg har arvet etter min mor, et superlangt kjede som er eldre enn jeg er, og som jeg fremdeles bruker ved spesielle anledninger. Kanskje gjør jeg som deg hvis jeg opplever å få et jentebarnebarn en gang... :-)

    Ha ei fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  3. Ja, dette kan du! Nydelig kjole.
    kjenner jeg deg rett, - så kommer det mange flere kreasjoner :-) Ikke fare for å komme i (barne)selskap i samme kjole her! Klem :-)

    SvarSlett
  4. Noe så lekkert du har sydd.
    Og Elen vil bli akurat like lekker i tøyet som mormorer sin, det er sikkert.
    God lørdagskveld til deg. Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig. Jammen er du flink :)

    SvarSlett
  6. Åh, tenker Elen blir til å spise opp :)

    SvarSlett
  7. Nydelig! Liker detaljen, med perler fra ditt kjede.. En kjole, laget med kjærlighet :).

    SvarSlett
  8. Supersøt og helt personlig er den.

    SvarSlett
  9. For en nydelig kjole du har sydd til den lille hjerteknuseren!! Du er jammen flink! :-)

    SvarSlett