Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 9. november 2013

Jeg er i London....

Hilton Metropol Hotel






Jeg er på jobb og kom hit til hotellet klokken 19.30 i kveld og
skal dra herfra klokken 13.45 i morgen....

Det blir ikke mye tid til shopping siden det er søndag i morgen
og de fleste butikkene åpner i 12 tiden. Men min kollega og
jeg var raske til å skifte til privat tøy og kastet oss ut og ned til
Oxford Street der vi hadde funnet ut at flere butikker stengte
klokken 21.

Dere kan bare gjette hvilke butikker jeg oppsøkte. Det var
Zara baby og Gap baby og jeg fikk kjøpt litt på hvert sted.

Nå er det leggetid og jeg gleder meg til lang frokost i morgen
og jeg håper på å få kjøpt litt til før jeg drar herfra.

På listen min står Christmas blend coffee fra Starbucks, julekort
fra Marks & Spencers og en tur innom Selfridges for å se om
de har swaddles fra Aiden&Anais....

Skulle også hatt et par svarte skinnhansker til meg selv til å
bruke på jobb, men det kommer langt bak i rekken og
faktisk finnes det butikker i Norge også....

Og tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer på innlegget
mitt i går om den lille hjerteknuseren min.


- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Det var en hektisk Londontur, hi hi men godt at du har alt linet opp, slik at du rekker det du skal.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Ja, fokuset blir nok på Hjerteknuseren nå! :-) Du får si fra om det er noe jeg kan hjelpe deg med ifall du ikke finner det på denne turen. Ha en fiiiin søndag!

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du prioriterte de butikkene ja :)
    Hansker kan du ønske deg til jul :)
    Kos deg i lykkerusen, den varer evig, bare så du vet det :)

    SvarSlett
  4. Så artig og se igjen Hilton Metropol Hotell, bodde der 2 døgn da jeg var værfast i London pga snø, tre år siden nå....

    Elsker London !

    Svarte hansker, helt klart sist på listen, får du kjøpt hvor som helst, men babyklær er dog viktigst nå.

    Håper du fant fine julekort ?

    SvarSlett