Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 11. november 2013

I dag er jeg i Oslo....

og fristelsene er mange for en nybakt mormor i lykkerus....




Ha,ha..jeg må i alle fall lære meg å holde godt fast i kredittkortet...



...og det klarte jeg utrolig nok.




Men jeg kjøpte disse bokstavene som er navnet hennes og nå har jeg skaffet meg et nytt prosjekt med å dekorere dem. Typisk meg, finner hele tiden på noe nytt.

Min datter hadde to oldemødre med dette navnet. Den ene bare Elen og den andre Elen Alette.


Sendt fra min iPhone...

11 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye som mormor! det var et nydelig lite vidunder! Og ja det er vanskelig pg holde penger og kort i lommeboka, da det jo er så utrolig mye fint i butikkene!! Nydelig navn med betydning!

    SvarSlett
  2. Mye som frister til baby. Og spesielt til jenter. Nydelig navn. Min oldemor het også Elen, og min mor ble da kalt Helen. Tenke på samme navn til min yngste datter, men hun ble kaldt Elin.

    SvarSlett
  3. Nei bare kos deg du - det synes jeg må være lov. Det kortet kan du være fornuftig med litt seinere ;)
    hihihi

    SvarSlett
  4. Gratulerer :) Ja det er så mye fint så synd man ikke er millionær- skulle gjerne vært det, ikke noe problem det altså :)

    Ønsker deg en fin uke

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  5. Nydeleg namn !
    Det er mykje fint å kjøpe til dei små, eg har
    hatt og har mine raptuser ;)

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner følelsen.... man kan ta helt av hvis man ikke stopper seg sjøl :) Nydelig navn, det er fint med navn som ikke alle andre har og i tillegg har en historie :)

    SvarSlett
  7. Uvanlig norsk navn, men veldig fint ! Syns jeg da, som heter Helen...hehe....her i Italia hvor H'en er stum, blir jeg som oftes kalt nettopp dette.

    Ja, du så mye fristende !!

    Godt det salg rett etter jul - hohoho

    SvarSlett
  8. ja det navnet var nytt for meg også. Trodde du mente Èlin først :-) Har 1 venninne som heter det. Alt er jo bare så hærlig i de størrelsene.....

    SvarSlett
  9. Et nydelig navn. Tror det stammer fra spansk (som min far er) har hørt det mye i Spania. Kanskje Elena mest! men det kommer nok fra det navnet.
    Vi selger babytøy i merinoull fra Lille lam i butikken! og det er noe de unge mødrene liker. Også de nybakte bestemødrene. Deilig, myk og varm ull til babyen.
    Det er bare å kjøre kortet..... ;)

    SvarSlett
  10. Ja fristelsene lurer rundt hvert hjørne ;) Men man skjønner rimelig snart at alt rekkes ikke å bli brukt dessverre....

    Kos deg, bestemor!

    SvarSlett
  11. *ELEN* for et fint navn. Ekstra moro at det er oppkalling da! Har den stolte mormor fått holde, snus og kose med den lille tro?

    SvarSlett