Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 30. november 2013

En mann ved navn Ove....


Ha,ha,ha....denne må leses!






Jeg leste, humret og til tider lo høyt....

For Ove er alt enten svart eller hvitt, rett eller galt og regler
til for å følges.....

Og det verste av alt er at jeg kjenner meg igjen i noen av
hans egenskaper og vet ikke helt om jeg liker det.....

Jeg ba Mannen også lese den og han syntes den var
skikkelig underholdende....

...og nå har vi fått ett nytt begrep her hos oss.....Ove!


- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. haha julegavetips altså?
    Lurer på om du som leser en del bøker kunne hjelpe meg littegranne?! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe lydbok (Cd) i julegave til pappa, han kjører en del bil og det er noen lange turer for han vet jeg. Derfor tenkte jeg at en fin spennende lydbok kunne være noe. Jeg har litt problemer med å finne noe. Kan du hjelpe meg litt? Svar gjerne her for jeg tror han ser litt i bloggen min haha ;)
    tusen takk på forhånd!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå kjenner jeg jo ikke din far og vet ikke om du tenker på skjønnlitteratur, krim eller biografier. Det er for det meste skjønnlitteratur jeg leser. Både Mannen og jeg likte veldig godt boken Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant, så den anbefaler jeg varmt. Ellers så er bøkene Verdensmesterne og Hauk og due av Henrik H Langeland gode av dem jeg kommer på akkurat nå.

      Slett
    2. Takk da skal jeg sjekke ut det. Nei det er ikke lett å anbefale noe. TUsen takk skal du ha :)

      Slett
  2. :-) Denne skal jeg få fatt i, hadde tenkt å gi den i gave, men skjønner jo at jeg må ha en til oss selv også.

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Den høres morsom ut. Og passer sikkert til min mann. Tror kanskje han må få en bok til jul.
    Takk for tipset, fru Tunheim .
    Ha en riktig fin helg.

    SvarSlett
  4. Denne er jo bare super vittig :)
    Holder på med den selv. Mannen har også lest den, han lo høyt og godt gjennom hele boka :)

    SvarSlett
  5. Eg trur dette er ei bok svært mange vil like!

    SvarSlett
  6. Boka har jeg lest og likte den veldig godt. Artig og underholdende! :-)

    SvarSlett
  7. Kjempebok! Alle bør lese denne. Jeg ble tankefull av den, selv om jeg lo…

    SvarSlett
  8. Så herlig å lese en bok, som får frem smil og latter, denne må jeg kanskje unne meg?

    SvarSlett