Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 22. november 2013

Den tomme stolen....


er noe av det beste jeg har lest på en stund....






Forfatteren av Harry Potter har her skrevet en roman for
voksne.

Handlingen foregår i en liten Engelsk landsby
der en av medlemmene i sognerådet plutselig dør og
hans plass blir ledig.

Flere ønsker å stille til valg som den nye representanten.
Intriger oppstår og en melding på rådets nettside får
store konsekvenser for lokalsamfunnet. Dette er en bok
helt etter min smak.

- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. Takk for tips. Er en lesehest, så boktips er midt i blinken for meg. God helg :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg likte også Den tomme stolen godt. Overraskende godt vil jeg si, men det ble en stor leseopplevelse.

    SvarSlett
  3. Spent på denne her, husker jeg så ett intervju med forfatteren (på engelsk tv i England) - hvor jeg først hørte om denne boken da det er som du skriver - hennes første "voksen" bok, som sagt via instagram, den er ført på ønskelisten :)

    God helg ønskes deg, og ja, jeg kan anbefale lunsj i Roma !!

    SvarSlett
  4. Hm, nå ble jeg nysgjerrig ja. Putte på ønskelista mi for jul 2013 denne kanskje?
    God helg kjære du.

    SvarSlett
  5. åh den høres veldig fin ut, den må jeg lese. Får bare bli ferdig med den jeg holder på med nå ... som ikke er en roman, men helt motsatt. haha ;) Interessant og lese om menneskets evolvering og hvorfor vi gjør som vi gjør når jeg først kommer i gang, men jeg er litt treig om dagen ... er så mye annet også :) Sånn er det noen ganger, god heeeeeelg :)

    ps. takk for alle dine boktips, jeg synes det er fint å lese!

    SvarSlett
  6. Takk for tipset, den hørtes jo bra ut :)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  7. Høres spennende ut for meg, jeg elsker nemlig engelsk krim! Hadde jeg enda vært like flink til å lese som jeg gjorde før.........
    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  8. Den boka likte jeg også :-)

    SvarSlett