Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 27. november 2013

Chilimarinert svinefile med fargerike grønnsaker....

etter oppskrift fra boken Trines mat som jeg
fikk av Mannen for litt siden....




Helt lavkarbo og veldig enkelt å lage... Faktisk så kan man gjøre
noe annet mens retten står i ovnen og ordner seg selv en halv
times tid og risen koker.....





Dette kommer helt sikkert på menyen hos oss igjen.

Det smakte kjempegodt og jeg spiste blomkål- og brokkolipuré
til. Mannen spiste en blanding av hvit ris og villris.


Oppskriften finner du HER

- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Trines mat blogg er veldig fin og jeg lager mye derfra.
    Jeg har bakt 2 stk Krydderkaker etter din oppskrift jeg fant på bloggen din.
    Trenger derfor tips fra deg om oppevaring /holbarhet det står ikke i oppskriften.
    Lurer på om den kan oppevares i kjøleskapet eller lagrer du den i en kakeboks...Hvor lang er holbarheten på den?
    Skal gi di bort i førjulsgave (::)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg oppbevarer min i kjøleskap eller fryser den. I kjøleskapet kan den stå i flere uker og den blir bedre og bedre. Kjempefin førjulsgave.

      Slett
    2. Tusen takk for tilbakemeldingen.
      Tips:
      Trines mat blogg har også oppskrift på kjempegode Julebrød. Fint til førjulsgaver å gi bort :)

      Slett
  2. Takk for at du deler og må inn å titte mer hos henne Trine !

    Ønsker deg en herlig dag

    Eggnog er også veldig godt ;)

    Smil og klem Monica

    SvarSlett
  3. Svin er kjempe godt !

    Har skjønt den kokeboken der er en hit :)

    SvarSlett