Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 5. oktober 2013

VIKING garn.....

Mitt nyeste strikkeprosjekt......





Jeg har aldri prøvd VIKING garn før....har du erfaring
med dette garnet?

Jeg har strikket 12 cm på bolen til en genser, men dette
garnet gir fra seg så mye farge under strikkingen at
fingrene blir blå og jeg får en blå strek der tråden går
over fingeren når jeg strikker......

Jeg må jo bare ta turen dit jeg kjøpte det for å få levert
garnet tilbake....

Og jeg som kun skulle gjøre ting jeg hadde lyst til denne
helgen.....Grrrrr!



- Posted using BlogPress from my iPad

9 kommentarer:

  1. Så ergerlig :(
    Har ingen erfaring med vikinggarn, men det høres merkelig ut. Håper nytt garn blir handlet inn, og du kan fortsette med det du vil i helgen :)

    SvarSlett
  2. Har ingen erfaring med Viking garn jeg strikker bare med Sandnes og Dale garn.
    Har vert innom bloggen din mange ganger og sett på di to kjempefine reinsdyrene du har kjøpt. lurer på hvor du har kjøpt di (hvilken butikk) syns di er utrolig fine og kunne tenkt å kjøpt sånne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann.....jeg kjøpte dem på Laftehuset i Oltedal der jeg kjøpte garnet.

      Slett
  3. Ingen erfaring med Viking-garn. Skitt! Kjedelig altså. Ingen god reklame.
    Håper det ordner seg. Nyt frihelgen din, kjære du.

    SvarSlett
  4. Nei, det garnet har jeg aldri vært borte i.
    Men noen ganger kan det være overskuddsfarge, som går vekk når du vasker det. Det kan hende det vil gå bra.
    Lykke til.

    SvarSlett
  5. Har ikke noen erfaring med dette garnet. Hadde også levert det tilbake.

    SvarSlett
  6. Så kjedelig....jeg har ikke prøvd det garnet...
    Det er i alle fall en nydelig blåfarge du har valgt på genseren!!

    SvarSlett
  7. Samme erfaring har jeg med Viking.Både hendene og pinnene var helt blå. Fikk byttet det med noe annen garn.Aldri mer Viking.
    Anna-Marie, Alta.

    SvarSlett
  8. Ukjent for meg også, veldig fin blå farge...så synd det farger av :(

    tvi tvi

    SvarSlett